TURIOS

Z napędem na tylne koła.


TRWAŁOŚĆ i NIEZAWODNOŚĆ.

Wyjątkowy wózek elektryczny z napędem na tylne koła. Nowe podejście do podstawowego  sprzętu, który ma spełniać pryncypialne wymagania użytkownika w zakresie poruszania się w pomieszczeniach jak również w warunkach terenowych.

IDEALNY W POMIESZCENIACH I W TERENIE

Wszechstronność sprzętu jest również nie bez znaczenia. Wózek zachowuje się sprawnie w każdych okolicznościach. Oczywiście podstawową funkcją jest przemieszczanie się. Wydajność sytemu napędowego i sterującego jest doprowadzony do optimum. Nowoczesne silniki oraz sterowniki LINX powodują, że poruszanie się na zewnątrz jak i wewnątrz odbywa się w sposób płynny i bezpieczny.

Maksymalna szerokość wózka to tylko 58 cm co powoduje , że w ciasnych korytarzach , przy przejazdach przez wąskie drzwi wózek zachowuje się swobodnie. Jednocześnie inteligentne rozwiązania konstrukcyjne, zastosowanie stosunkowo mocnych baterii 50 Ah gwarantuje płynną i stabilną jazdę. Duży rozmiar kół, zarówno przednich jak i tylnych, (350 mm tylne, 260 przednie) sprawią , że w realnym terenie, o niestabilnej nawierzchni typu piach, trawa, szutry, wózek zachowa się sprawnie.

KONFIGUROWALNOŚĆ.

Turios jest wózkiem konfigurowalnym. Można go wyposażyć w wiele opcji dodatkowych. Każdy użytkownik poczuje się w wózku komfortowo i może mieć pewność , że spełni jego oczekiwania.

WSZECHSTRONNOŚĆ

W standardowej wersji jest możliwość manualnej zmiany kata nachylenia oparcia do 32° , oraz siedziska  do  . Opcjonalnie Turios może być wyposażony w automatykę oparcia i siedziska. Wózek opcjonalnie może być wyposażony w silniki 450 W. Tak duża moc zrobi z Turiosa prawdziwego wojownika w terenie i podniesie prędkość do 10 km/h.

Aby podnieść wydajność układu napędowego można wózek wyposażyć w sterownik LINX .

System  LINX to najnowsze rozwiązanie z zakresu sterowania wózkiem z napędem elektrycznym. Adaptacyjny system kompensacji obciążenia. Reaguje w sposób ciągły na obciążenie  silników niezależnie na każde koło. Co skutkuje utrzymaniem stabilnej jazdy na niestabilnej nawierzchni takiej jak trawa, piasek, szutry, dywany. Cięgła korekcja kierunku jazdy dżojstikiem potrafi być uciążliwa podczas jazdy na takich nawierzchniach z małą prędkością.

Zobacz video prezentujące wózek >>

Kolory tapicerki
Kolory ramy
      
*Opcje oraz charakterystyki mogą się różnić w zależności od kraju. Zastrzeżenie zmian technicznych.
Turios


130 

580 - 580 - 640 

1070

1060 

390 - 450 - 510 

380 - 500

430 - 510 

450 - 500 - 550

490 - 520

0° - 6° 

0° - 20°

585

550 

6° 

50

1600

105,8 kg

6 km/h

10 km/h

38 Ah

44 Ah

50 Ah

2 x 150W

2 x 450 W

>25 km


Bi5 – Podłokietnik typu „T” - standard.

B66S - Podparcie pod łokieć dla osób z paraliżem jednostronnym wykonane w technologii próżniowej. Podłokietnik daje możliwość dowolnej modyfikacji kształtu powierzchni podparcia.

B66 - Podparcie stabilizujące łokieć , dla osób ze sparaliżowanymi kończynami górnymi.

B06 - Podnóżki - standard.

BA6 - Podnóżek skrócony.

BK6 - podnóżek z jedną płytą.

BL6 - ściągane podnóżki jednopłytowe - krótsze 7 cm

B08D - Podnóżki z regulowanym kątem do poziomu z podparciem pod łydkę , bez wsparcia kolan.

BZ7 - Podnóżek z regulowanym kątem nachylenia z podparciem pod łydkę ze stabilizacją kolan.

BZ8 - Podnóżki z regulowanym kątem do poziomu z podparciem pod łydkę ze stabilizacją kolan - skrócony.

BZ10 - Podnóżek z regulowanym kątem nachylenia , jednopłytowy z jedną płytowym podparciem pod łydki. ze stabilizacją kolan.

BZ7E - Automatycznie regulowany kąt podnóżek. Podparcie pod łydki ze stabilizacja kolan.

B19 -Podnóżki z paskami trzymającymi stopy.

U77 -Neo Pas neoprenowy trzymający nogę w kostce.

L44 - Oparcie z pasami Velcro do regulacji napięcia - standard

B23 - Elastyczna poduszka na oparcie typu L44 - standard.

L34 - Profilowana poduszka oparcia typu kontur, odpinana na pasach velcro , kompatybilna z oparciem L44.

Vicair - Liberty Back , poduszka pneumatyczna na oparcie z modyfikowaną powierzchnią , z automatycznym zaworem. Kompatybilne z oparciem L44 Velcro.

Vicair - Anatomy Back , poduszka pneumatyczna na oparcie z modyfikowaną powierzchnią , z automatycznym zaworem. Kompatybilne z oparciem L44 .

L34 Tube Ergo - Stelaż rurowy : podstawę oparcia stanowi płyta aluminiowa Ergo. z regulacją ustawienia wyżej/niżej i głębiej/płycej, na którą można przymocowywać różnego rodzaju poduszki. - demontowalne.

L34 - Profilowana poduszka oparcia typu kontur, odpinana na pasach velcro , kompatybilna z oparciem L34 Tube Ergo.

Vicair - Multifunctional Back , poduszka pneumatyczna na oparcie. z możliwością modyfikowania powierzchni. Kompatybilna z oparciem typu L34 Tube. Ergo.

STABILO COMFORTABLE - Poduszka próżniowa z możliwością dowolnej modyfikacji kształtu.

STABILO COMFORTABLE PLUS - Poduszka próżniowa z możliwością modyfikowania kształtu z pelotami bocznymi i pasem neoprenowym.

TARTA® Orteza tułowia. To modułowy system zaprojektowany w celu dostosowania do indywidualnych wymagań oraz wsparcia i poprawy postawy każdego użytkownika wózka inwalidzkiego . Budowa TART-y przypomina budowę szkieletu ludzkiego w odcinku piersiowym. Mamy więc tutaj poszczególne kręgi złączone rdzeniem oraz żebra obejmujące tułów.

B23 - Piankowa poduszka siedziska. Płaska 4 cm - standard.

L35 - Poduszka z pianki typu kontur , stabilizuje miednicę i uda. Demontowalna , przypinana do płyty siedziska na pasy velcro.

Vicair - Liberty poduszka pneumatyczna z automatycznym zaworem . Sama dopasowuje się do kształtów ciała i reguluje ciśnienie.

Vicair - Liberty Profile poduszka pneumatyczna z automatycznym zaworem i zintegrowanym stabilizatorem miednicy zabezpieczającym przed zsuwaniem się. Sama dopasowuje się do kształtów ciała i reguluje ciśnienie.

Vicair - Vector O2 - Poduszka pneumatyczna 9 komorowa. Dostępne dwie grubości 6 i 10 cm. Najwyższy poziom ochrony przeciwodleżynowej, IV w skali EPUAP. Jej kształt u układ komór promuje utrzymanie prawidłowej postawy siedzącej. Możliwość korekcji w postawy siedzącej w wyniku deformacji kręgosłupa. Komórki SmartCell , którymi są wypełnione poduszki są objęte dożywotnią gwarancją. Poduszka standardowo dostarczana z dwoma pokrowcami wierzchnimi.

Poduszka przeciwodleżynowa pneumatyczna PNEUMAT

L55+B47 - Zagłówek ortopedyczny 3D regulowany na wysokość,głębkość, szerokość i obracany do tapicerki standardpwej L44 , L34 Ergo.

L58+B47 - Zagłówek ortopedyczny regulowany na wysokość i głębokość do tapicerki standardowej L44, L34 Ergo

L55 - Zagłówek ortopedyczny 3D regulowany na wys. ,gł. , szer. i obracany w parze z oparciem L34 Std i L34 Tube na otapicerowanej płycie drewnianej

L58 - Zagłówek ortopedyczny regulowany na wysokość i głębkość w parze z oparciem L34 Std i L34 Tube na otapicerowanej płycie drewnianej

SE34 -Manualna regulacja kąta nachylenia oparcia , skokowo – standard.

SE43 - Manualnie regulowany kąt siedziska - skokowo - standard.

SE41 - Automatyczna płynna regulacja kąta oparcia (30°).

SE40 - Automatyczna płynna regulacja kąta siedziska (20°).

LE - Nowoczesny dżojstik z uchwytem z przodu - standard.

SE11 - Nowoczesny dżojstik z uchwytem z tyłu - standard.

LINX - Nowoczesny sterownik .

LINX LCD - Nowoczesny sterownik z ekranem ciekłokrystalicznym . Pozwala rozbudowywać system o specjalne sterowniki . Pozwala na pracę dżojstika jak myszka komputerowa.

SE68 - Specjalne dźwignie dla tetraplegików do przełączania funkcji na dżojstiku typu LINX LCD.

SE53 - Odchylany na boki ( na zew.).

SE04 - Sterowanie brodą.

SE83 Mini dżojstik z kulka na końcówce, dla osób, które nie mają siły aby odchylić standardowy dżojstik. Manipulowanie tym dżojstikiem wymaga minimum siły. Można go również z powodzeniem zastosować pod sterowanie brodą.

SE83 Mini dżojstik z wciętym wałkiem na końcówce, dla osób, które nie mają siły aby odchylić standardowy dżojstik. Manipulowanie tym dżojstikiem wymaga minimum siły.

SE55 - Wzmocniony dżojstik dla osób z dużą spastyką.

SE08 - Główny sterownik zamontowany na uchwycie do pchania dla osoby towarzyszącej.

SE09 - Dodatkowy sterownik dla osoby towarzyszącej.

Ogumienie przednie i tylne w kolorze czarnym - standard.

SE06 - Port USB do ładowania telefonu.

B15 - Stolik z plexi ( transparentny) nie kompatybilny z lusterkiem SE74 i SE74A oraz podłokietnikami B66 i B66S.

B15A - Stolik z ABS ( czarny) nie kompatybilny z lusterkiem SE74 i SE74A oraz podłokietnikami B66 i B66S.

SE19 - Oświetlenie diodowe tylne i przednie .

B58 - Pas brzuszny z klamerką szybkozłączną typu AutoLock - standard.

SE49 - Torebka na podręczne rzeczy pod siedziskiem , zamykana na zamek błyskawiczny.

L04 - Peloty stabilizujące tułów.

U76 Neo Pas stabilizujący miednicę dwupunktowy , wykonany z perforowanego neoprenu.

U75 Neo Pas stabilizujący miednicę czteropunktowy , wykonany z neoprenu perforowanego.

U01 Neo Pas odwodzący , wykonany z neoprenu perforowanego.

B22 Klin.

U73 Neo Kamizelka stabilizująca tułów z zamkiem , wykonana z perforowanego neoprenu.

U74 Neo Kamizelka stabilizująca tułów bez zamka , wykonana z perforowanego neoprenu.

U79 Neo Pasy czteropunktowe stabilizujące tułów , wykonane z perforowanego neoprenu.

U78 Neo Pasy stabilizujące tułów zamocowane na krzyż , wykonane z perforowanego neoprenu.

U80 Neo Szeroki pas stabilizujące tułów, wykonany z perforowanego neoprenu.







VermeirenFacebookLinkedin



© 2018 Vermeiren Group
RPR Antwerpen 0427 753 964

Komunikat prasowy
Polityka prywatności
Gwarancja
VERMEIREN Polska
Łączna 1
55-100 Trzebnica


@ : info@vermeiren.pl