TRIGO S

Wózek inwalidzki o wadze do 12 kg - dla dorosłych


Wózek aktywny składany.

Doskonały i wszechstronny wózek dla osób funkcjonujących na co dzień w sposób aktywny. Wykonany z rury aluminiowej o przekroju trójkątnym wzmacnia konstrukcję i uodparnia na uszkodzenia mechaniczne jakie mogą powstać podczas uderzenia. Doskonały stosunek możliwości adaptacyjnych do wagi wózka. Wózek daje ogromne możliwości dopasowania indywidualnego do użytkownika i wszystko przy stosunkowo niskiej wadze.

Wersja „S” to bardziej sportowy charakter. Podnóżki są zintegrowane z ramą , a wybór ramy z 80° kątem zgięcia kolan jeszcze bardziej stwarza uczucie , że jedzie się na wózku ze sportowym zacięciem.

Unikalny adapter kół tylnego umożliwia w szerokim zakresie regulację środka ciężkości od pasywnego do aktywnego i wysokości siedziska od ziemi. Najbardziej interesująca jest funkcja regulacji pochylenia kół od 0° do 6° i to już w standardowym wyposażeniu.

Kompaktowe wymiary po złożeniu oraz niska waga wózka . W wersji podstawowej przy szerokości siedziska 40 cm wózek waży z kołami 11,4 kg , po wypięciu kół to tylko 8,4 kg. To bardzo dobry rezultat i czyni go absolutnym liderem w kategorii wózków aktywnych składanych.

Trwała i wytrzymała rama , bogate wyposażenie opcjonalne , olbrzymi zakres szerokości i głębokości siedziska , różne profile ramy sprawiają , że wózek można skroić pod indywidualne wymaganie niemalże każdego użytkownika.

Bogata gama kolorystyczna nowych trwałych lakierów oraz anodyzowane elementy zaspokoją gust nawet wymagających użytkowników i zapewnią doskonałą prezencję.

Zobacz video prezentujące wózek >>

Jesteś szczególnie aktywny ? zapoznaj się z napędem KLAXON  >>

Kolory tapicerki
Kolory ramy
                 
*Opcje oraz charakterystyki mogą się różnić w zależności od kraju. Zastrzeżenie zmian technicznych.
TRIGO S

.

70

130

676-1046

460-660

457-945

300-500

380-510

320-500

>11

220-500

20°


Kąt zgięcia ramy 70° - standard.

Kąt zgięcia ramy 80° - standard.

Kąt zgięcia ramy 90° - standard.

B82 S - Płyta boczna prosta z aluminium - standard.

B82 A - płyta boczna zagięta z aluminium - błotnik.

Bi5 S - Płyta boczna na kolumnie , może być wykonana z aluminium lub karbonu.

Bi5 A -Płyta boczna na kolumnie zagięta typu błotnik. Może być wykonana z aluminium lub karbonu.

Bi5 - Podłokietnik z podparciem na kolumnie.

Podłokietnik rurkowy , odchylany za oparcie . kompatybilny z płytą B82.

B66S - Podparcie pod łokieć dla osób z paraliżem jednostronnym wykonane w technologii próżniowej. możliwość dowolnej modyfikacji powierzchni. Kompatybilny tylko z podłokietnikiem Bi5.

Podnóżek rurowy z aluminium -standard.

Podnóżek rurowy z płytą aluminiową.

Podnóżek z jedną płytą , która się składa wraz z wózkiem. Płyta może być wykonana z aluminium lub karbonu.

Podnóżek z jedną płytą z reduktorem skracającym odległość od siedziska , dla osób z krótkimi nogami. Podnóżek składa się wraz wózkiem. płyta może być wykonana z aluminium lub karbonu.

Dwie oddzielne płyty podnóżka.

Oparcie stałe , bez regulacji kata - standard.

Oparcie stałe z regulacją kąta.

Oparcie z regulacją kąta i składane.

Oparcie bez rączek do pchania - standard.

PH01 - rączki do pchania (uchwyt 12 cm). Dostępne również rączki PH02 -uchwyt 8 cm..

PH03 - składane rączki do pchania.

PH 05 - Rączki do pchania w klemach albuminiowych z regulacją wysokości i demontowane.

L44 - Oparcie z regulacją napięcia na pasach velcro - standard.

VICAIR Liberty Back - Poduszka oparcia , pneumatyczna z automatycznym zaworem. Dostępna od szerokości siedziska 36 cm , kompatybilna tylko z wysokością oparcia 45 cm .

VICAIR Anatomic Back - Poduszka przeciwodleżynowa pneumatyczna z możliwością modyfikowania powierzchni. Dostępna tylko tylko do wysokości oparcia > 35 cm.

Stabilo - Oparcie próżniowe Comfortable. Poduszka oparcia, stabilizacyjna. Możliwość modyfikowania kształtu.

TARTA® Orteza tułowia. To modułowy system zaprojektowany w celu dostosowania do indywidualnych wymagań oraz wsparcia i poprawy postawy każdego użytkownika wózka inwalidzkiego . Budowa TART-y przypomina budowę szkieletu ludzkiego w odcinku piersiowym. Mamy więc tutaj poszczególne kręgi złączone rdzeniem oraz żebra obejmujące tułów.

B23 Poduszka z pianki 4 cm.

B26-B27. Piankowa poduszka siedziska, kątowa, 2-6 cm , 4-8 cm. Zabezpiecza przed zsuwaniem się.

B24D - Poduszka siedziska łamana . Składa się razem z wózkiem.

VICAIR® LIBERTY - Poduszka pneumatyczna z automatycznym zaworem , dostępna od rozmiaru siedziska 40 cm.

VICAIR® LIBERTY PROFILE - Poduszka pneumatyczna z automatycznym zaworem , ze stabilizatorem miednicy . Dostępne od rozmiaru siedziska 40 cm

Vicair - Vector O2 - Poduszka pneumatyczna 9 komorowa. Dostępne dwie grubości 6 i 10 cm. Najwyższy poziom ochrony przeciwodleżynowej, IV w skali EPUAP. Jej kształt u układ komór promuje utrzymanie prawidłowej postawy siedzącej. Możliwość korekcji w postawy siedzącej w wyniku deformacji kręgosłupa. Komórki SmartCell , którymi są wypełnione poduszki są objęte dożywotnią gwarancją. Poduszka standardowo dostarczana z dwoma pokrowcami wierzchnimi.

Vicair – Adjuster O2 - Poduszka pneumatyczna 5 komorowa. Dostępne dwie grubości 6 i 10 cm. Najwyższy poziom ochrony przeciwodleżynowej, IV w skali EPUAP. Jej kształt i układ komór sprawia , że jest idealna dla osób ze skoliozą oraz kifozą. Komórki SmartCell , którymi są wypełnione poduszki są objęte dożywotnią gwarancją. Poduszka standardowo dostarczana z dwoma pokrowcami wierzchnimi.

Vicair – Active O2 - Poduszka pneumatyczna 5 komorowa. Dostępne dwie grubości 6 i 9 cm. Najwyższy poziom ochrony przeciwodleżynowej, IV w skali EPUAP. Poduszka składa się z jednej komory, przedniej wypełnionej pianką oraz 4 komorami wypełnionymi komórkami SmartCell. Taka budowa ułatwia osobom samodzielnym przesiadanie się z wózka na łóżko. Podparcie piankowe jest bardziej stabilne. Komórki SmartCell , którymi są wypełnione poduszki są objęte dożywotnią gwarancją. Poduszka standardowo dostarczana z dwoma pokrowcami wierzchnimi.

VICAIR ALLROUNDER O2 - Poduszka pneumatyczna przeciwodleżynowa do używania nie tylko na wózku. Skierowana dla osób bardzo aktywnych w miejscach , do których nie ma dostępu na wózku.

U77Neo - pas neoprenowy trzymający nogę w kostce.

B19 - pasek trzymający stopę.

Hamulec typu push lub pull - standard.

Hamulec typu sportowego.

L04 - Peloty stabilizujące tułów.

B31 - Uchwyt na kule.

B20 - Pas brzuszny.

B58 - Pas brzuszny z klamrą Auto Lock.

B78 - Kółka przeciw-wywrotne , wykluczają opcję B86 (kółka transportowe).

B86 - kółka transportowe . Wykluczają opcję B78 (kółka przeciwwywrotne).

B90 - Barierka stabilizacyjna.

B79 - Kieszeń za oparciem.

B42F - Torba.

Kółka przednie transparentne , 3'4'5' - wąska powierzchnia natarcia - standard.

koła przednie czarne, plastikowa felga, 3'4'5'6'- szeroka powierzchnia natarcia - standard

Koła przednie , felga aluminiowa w kolorze szarym, 3'4'5' - Szeroka powierzchnia natarcia.

Koła przedni, felga aluminiowa w kolorze czerwonym, 3'4'5' - Szeroka powierzchnia natarcia.

Koła przednie , felga aluminiowa w kolorze niebieskim, 3'4'5' - Szeroka powierzchnia natarcia.

Koła przednie , felga z karbonu w kolorze czarnym, 4'5' - Szeroka powierzchnia natarcia.

Koła tylne - 18' lub 20' x 1 1/8 , felga aluminiowa w szarym kolorze, ogumienie wysokociśnieniowe - opona Schwalbe Right Run.

Koła tylne DESIGN - 22' x 1 1/8 , felga aluminiowa w czarnym kolorze, ogumienie wysokociśnieniowe - opona Schwalbe Right Run. czarna - standard

Koła tylne DESIGN - 24' x 1 1/8 , felga aluminiowa w czarnym kolorze, ogumienie wysokociśnieniowe - opona Schwalbe Right Run czarna. - standard

Koła tylne SPIRIT- 24' lub 22' x 1 1/8 , felga aluminiowa w czarnym kolorze z czerwoną piastą, ogumienie wysokociśnieniowe -opona Schwalbe Right Run lub Marathon Plus.

Koła tylne SPIRIT- 24' lub 22' x 1 1/8 , felga aluminiowa w czarnym kolorze z szarą piastą, ogumienie wysokociśnieniowe -opona Schwalbe Right Run lub Marathon Plus.

Koło tylne 24' x1 - typ SPINERGY , opona Schwalbe Marathon Plus.

Koła tylne SPIRIT- 24' lub 22' x 1 1/8 , felga aluminiowa w czarnym kolorze z niebieską piastą, ogumienie wysokociśnieniowe -opona Schwalbe Right Run lub Marathon Plus.

B33 - Silikonowa nakładka na obręcze napędowe, opcja dla tetraplegików.

B330 - Obręcze napędowe antypoślizgowe dla tetraplegików.

B330A - Obręcze napędowe antypoślizgowe z podparciem kciuka dla tetraplegików

B74 - Hamulce bębnowe dla osoby towarzyszącej. Doskonale sprawdzają się w kontroli nad wózkiem podczas zjazdów i podjazdów , w terenie górzystym.

Napęd HEM2 - Napęd dla osób po udarze z jedną strona ciała sparaliżowaną. Dwie obręcze napędowe są zamontowane po jednej stronie. System umożliwia manewrowanie wózkiem przy użyciu tylko jednej ręki.

U76 Neo Pas stabilizujący miednicę dwupunktowy , wykonany z perforowanego neoprenu.

U75 Neo Pas stabilizujący miednicę czteropunktowy , wykonany z neoprenu perforowanego.

U01 Neo Pas odwodzący , wykonany z neoprenu perforowanego.

U74 Neo - Kamizelka stabilizująca tułów , wykonana z perforowanego neoprenu.

U73 Neo - Kamizelka stabilizująca tułów z zamkiem , wykonana z perforowanego neoprenu.

U79 Neo Pasy czteropunktowe stabilizujące tułów , wykonane z perforowanego neoprenu.

U78 Neo - Pasy stabilizujące tułów zamocowane na krzyż , wykonane z perforowanego neoprenu.

U78 Neo Pasy stabilizujące tułów , wykonane z perforowanego neoprenu.

U80 Neo Szeroki pas stabilizujące tułów, wykonany z perforowanego neoprenu.





VermeirenFacebookLinkedin



© 2018 Vermeiren Group
RPR Antwerpen 0427 753 964

Komunikat prasowy
Polityka prywatności
Gwarancja
VERMEIREN Polska
Łączna 1
55-100 Trzebnica


@ : info@vermeiren.pl